2012. március 25., vasárnap

Együttállás: Hold, Jupiter és Vénusz triója a budai Várból fényképezve

Ezt a bejegyzést az új weboldalamon itt találod.


2012 február 25-26-n felejthetetlen látványban lehetett része azoknak, akik napnyugta után felnéztek a nyugati égboltra: a Vénusz, a Jupiter és a Hold látszólag pár fokra megközelítették egymást. Sőt, a nagyon figyelmesek a Merkúrt is észrevehették, bár a Naphoz közel, messze a háromszögtől helyezkedett el. Az együttállásban két napig gyönyörködhettünk, majd a végig egymás közelében mozgó Vénusz és Jupiter március 11-n kb. 3 fok közel kerültek egymáshoz. Naná, hogy készítettem jópár fényképet, íme.


A budai Várból nézve feb.26-n

Visegrád mellől fényképezve egy madárfészek sziluettje mögött a Vénusz és Jupiter, március 15-n
Február 25-n kissé lekéstem a kék órát, és szerintem a kompozició se volt az igazi, de ha már ott voltam, gyorsan lőttem egy "sablon" turistaképet:


Tetszett a bejegyzés? Iratkozz fel a hírlevelemre és szólok, amikor újat írok!


Köszönöm a megosztást :)
Oszd meg Facebookon Google Plus Oszd meg Twitterren Küldd el emailen

Nincsenek megjegyzések: